Devino partener – eCredit

Devino partener

Suntem o echipă de profesioniști cu o vastă experiență în domeniul microfinanțării. Compania noastră activează pe piață de peste 10 ani. Avem un portofoliu mai mare de 300 de parteneri pe întreg teritoriul Moldovei.

Colaborarea cu noi va permite companiei pe care o conduceți să vîndă mai multe produse / mărfuri / bunuri, în credit, mai rapid și în condiții foarte avantajoase pentru ambele părți.

Condițiile de creditare

Clienți (persoane care pot fi creditate) Persoane angajate în cîmpul muncii, cît și cele neangajate (inclusiv pensionari)
Vîrsta clientului De la 18 ani  pînă la vîrsta de 75 ani la momentul achitării ultimei rate
Documente necesare Buletin de identitate valabil cu viza de reședință sau domiciliu valabilă
Valoarea creditului De la 500 lei
Termen de creditare De la 3 luni
Aprobarea creditelor 7 zile în săptămînă de la 8:00 pînă la 20:00
Timp de aprobare a unui credit

(în cît timp se dă răspuns unei cereri)

de la 1 secundă – pînă la maxim 10 minute

Procedura de lucru :

  • Solicitantul se apropie în magazinul / salonul / oficiul Dvs și completează o cerere de solicitare a împrumutului pentru procurarea unui bun, pe care consultantul Dvs o plasează în sistemul nostru (ecredit.md) în baza unui login și parolă care vi se oferă odată cu semnarea contractului de parteneriat.
  • Operatorii noștri vor analiza cererea respectivă și vor da un răspuns în dependență de situație (aprobare / mai multe date necesare / refuz) în decurs de maxim 10 minute din momentul plasării on-line. Menționăm că rata de aprobare a cererilor este de peste 90%.
  • În cazul unui răspuns pozitiv (cererea a fost aprobată), consultantul din cadrul magazinului / salonului / oficiului Dvs, va tipări din sistem cererea și contractul de credit, după care va urmări ca Solicitantul să semneze personal documentele respective. Noi vom face transferul în baza documentelor scanate, expediate la adresa indicată de către noi. Ulterior, originalele documentelor însoțite de copia buletinului de identitate a Solicitantului, trebuie transmise în oficiul Easy Credit;
  • După verificarea actelor primite de la Dvs, compania Easy Credit SRL, în termen de 1-2 zile, va efectua către compania pe care o conduceți, transferul banilor pentru bunul procurat în credit. În termen de 7 zile trebuie să ne transmiteți originalele documentelor;

Colaborare :

    • Noi vom pune în aplicare sistemul de creditare în cadrul companiei dumneavoastră. Sistemul nostru operațional are o interfață simplă și comodă în lucru;
    • Noi vom instrui personalul dumneavoastră, pentru ca procedura de plasare a cererilor / semnare a documentelor să fie rapidă și eficientă;
    • Vom oferi consultații și sprijin consultanților Dvs pe întreaga perioadă de colaborare cu ICSM Easy Credit SRL;

Vom fi bucuroși să Vă răspundem la toate întrebările / solicitările / propunerile Dvs.

Suntem bucuroși să Vă  aducem la cunoștință că suntem o companie foarte flexibilă, acceptăm mereu noi provocări și suntem gata să ne adaptăm oricărei solicitări a clientului.

Ne cunoaște o țară întreagă, de serviciile noastre beneficiază circa 400 mii clienți fericiți

Pentru colaborare nu ezitați să ne contactați la numerele de telefon :

Tel. 022838888 (adresa de e-mail office@easycredit.md );

Tel. 37379705548 (adresa de e-mail partener@easycredit.md ) ;

Vă dorim vînzări cît mai mari !!!



Comisia Națională a Pieței Financiare

mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77, www.cnpf.md

Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa office@cnpf.md
sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).
Telefonul consumatorului - 022 85 95 95 - tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.