EASY CREDIT – CEL MAI BUN ANGAJATOR DIN MOLDOVA ÎN 2018 – eCredit

EASY CREDIT – CEL MAI BUN ANGAJATOR DIN MOLDOVA ÎN 2018


Conform unui studiu realizat de către AXA MANAGEMENT CONSULTING Compania Easy Credit a fost desemnat drept cel mai bun angajator din Republica Moldova în anul 2018, categoria companiilor mari și medii.

Studiul celor mai bune companii în care să lucrezi, determinat în cadrul concursului „Top Employers-2018”, care este deja la a 10-ea ediție desfășurat de compania „AXA Management Consulting” a determinat cei mai buni angajatori.

Concursul contribuie la dezvoltarea culturii managementului resurselor umane, informează despre cele mai eficiente abordări în domeniu implementate de cei mai buni angajatori, dar și oferă recomandări în acest domeniu.

Ceremonia de premiere a fost organizată în data de 6 decembrie 2018. La acest studiu au participat 52 de companii din R. Moldova. AXA MANAGEMENT CONSULTING  organizează anual, începînd cu 2008, un prestigios concurs menit să certifice companii de renume din sectoarele mijlocii și mari din Republica Moldova care își îndeplinesc cu succes misiunea de a crea cele mai optime condiții angajaților săi în vederea desfășurării activității și atingerii obiectivelor de performanță.

Am avut deosebita plăcere să ne numărăm printre companiile de prestigiu care și-au etalat eficiența strategiei și a mecanismelor interne de dezvoltare și evaluare a performanțelor în domeniul resurselor umane. Obținerea acestei certificări reprezintă o recunoaștere a angajamentului companiei de a asigura un climat de lucru plăcut și propice dezvoltării profesionale a echipei sale.

Ce înseamnă pentru Easy Credit acest titlu?

Acest eveniment are importanța triplă, deoarece o dată cu prima participare a companiei noastre am ocupat și  poziția de TOP în clasament, care v-a amplifica aspirațiile candidaților de a face parte din Marea Familie Easy Credit.

Ne bucurăm de recunoașterea primită din partea AXA MANAGEMENT CONSULTING,  care a evaluat obiectiv strategia noastră privind politica resurselor umane. Prin intermediul acestei evaluări complexe au fost verificate eforturile Easy Credit de a crea un cadru optim de lucru și de dezvoltare pentru echipa sa.

Astfel, au fost evaluate direcții precum:

  • Condiţii  la locul de muncă;
  • Sistemul de remunerare;
  • Posibilităţi de dezvoltare;
  • Apartenență organizațională;
  • Comunicarea internă.

”Primul loc, din Top 10, a fost pentru Easy Credit o veste neașteptată, însă care nu ne-a luat prin surprindere. Această performață reprezintă meritul fiecărui din noi, cei care zilnic, depunem nu doar muncă, ci și o parte din suflet, întru beneficiul întregii companii.” a declarat Victor Gamarț, Director general OCN Easy Credit SRL

Domnul Ruslan Țurcanu, Director din cadrul Departamentului Financiar și Tehnologii Informaționale al OCN Easy Credit SRL, adresează la fel o felicitare tuturor angajaților: „În primul rând, doresc să felicit pe toți colegii din cadrul Easy Credit pentru această distinsă realizare.”

Domnul Marian Vîrlan, Director din cadrul Departamentului Juridic și Recuperare Datorii al OCN Easy Credit SRL: „Îmi permiteți să adresez sincere felicitări tuturor participanților la acest studiu, ANGAJATORILOR. Însuși participarea noastră a tuturor demonstrează deja o atitudine deosebită față de cel mai valoros activ ale unei companii – angajații săi.

Este o deosebită onoare pentru Easy Credit, în calitatea sa de angajator, să fie distins cu un astfel de premiu. Vă promitem solemn să continuăm aspirațiile noastre intru realizarea unui mediu foarte confortabil pentru angajații noștri și să implementăm cele mai inovative proiecte care vor contribui la dezvoltarea profesională și confortul emoțional al fiecărui coleg în cadrul companiei noastre. Ceea ce va duce implicit la dezvoltarea întregii companii!”

„Pentru noi, Resursele Umane în totalitate sunt un CAPITAL NEESTIMABIL în valoare bănească, CAPITAL care se valorifică cu fiecare clipă de experiență pozitivă pe care o acumulează angajații în Easy Credit. Încurajăm toți angajatorii să trateze cu mult respect și corectitudine angajații săși să evidențieze pe prim plan personalitatea profesionistului care contribuie la dezvoltarea Companiei și vă dorim, să deveniți pentru toți ei o a doua Familie.

Succesul companiei noastre, creșterea și dezvoltarea continuă se datorează profesionalismului, perseverenței, loialității, satisfacției psiho-emoționale, și nu în utlimul rând satisfacției materiale a fiecărui angajat” afirmă domnul Leonid Voloh, Șef Secție Resurse Umane al OCN Easy Credit SRL.  

Mândria noastră, sunt următoarele rezultate obținute pe parcursul anilor de activitate:

  • Active, peste 700 milioane MDL
  • Primii din RM care acordă Clienților Fideli un produs nou – Golden Credit Card cu care pot beneficia pentru recunoștința noastră de o serie de facilități plăcute
  • Mari contribuabili ai Republicii Moldova
  • Operator de date cu caracter personal al clienților, cu numărul 0000446, 0000446-001, 0000446-002
  • Peste 1 200 de Parteneri pe întreg teritoriul RM
  • Proiecte sociale susținute financiar în exclusivitate de Easy Credit

Aducem sincere și cordiale mulțumiri Echipei AXA Management Consulting pentru studiul satisfacției angajaților companiei față de condițiile de muncă și reflectarea unui Brand de angajator atractiv și reputativ pe piața forței de muncă.



Comisia Națională a Pieței Financiare

mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77, www.cnpf.md

Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa office@cnpf.md
sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).
Telefonul consumatorului - 022 85 95 95 - tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.