EASY CREDIT – TOP 3 cei mai buni ANGAJATORI din Moldova în 2019 — eCredit

EASY CREDIT – TOP 3 cei mai buni ANGAJATORI din Moldova în 2019


Studiul celor mai prestigioase companii în care să lucrezi și să evoluezi pe plan profesional, reflectat în cadrul concursului „Top Employers — 2019”,  desfășurat de către compania „AXA Management Consulting”, fiind la cea de-a 11-a ediție, revine și în acest an pe arena performanțelor, identificând cei mai buni angajatori din 2019!

A fi jucător de top este unul dintre factorii vitali ca frecvență în asociere cu «cei mai doriți angajatori». De cele mai multe ori, aceasta vine la pachet fie cu dimensiunea companiei și succesul pe piață, cifra de afaceri generată sau produsele și serviciile oferite.
Brandul de angajator este indispensabil pentru procesul de recrutare.

AXA MANAGEMENT CONSULTING organizează anual, începând cu 2008,  acest concurs menit să certifice progresul companiilor cu renume din Republica Moldova, care realizează misiunea de a oferi cele mai optime condiții angajaților săi în vederea atingerii culmilor profesionale.

Recunoașterea  performanțelor, alături de atmosfera de lucru efectivă și colaborarea cu managerii care susțin angajații în procesul de dezvoltare, reprezintă topul factorilor care contribuie la decizia candidaților de a alege EASY CREDIT.

Evaluându-se criteriile,  precum: apartenența organizațională; posibilitățile de dezvoltare profesională; interacțiunea, comunicarea internă și conexiunea angajator-salariat; sistemul de remunerare, cât și condițiile de la locul de muncă, echipa EASY CREDIT exprimă toată gratitudinea pentru încă un trofeu de valoare, și anume, PREMIUL III, însoțit de titlul «Cea mai bună companie pentru care să lucrezi». Obținerea acestei certificări reprezintă o recunoaștere a angajamentului companiei de a asigura un climat de lucru echivalent dezvoltării profesionale a membrilor echipei sale.

Astăzi, mai mult ca oricând, succesul  companiei noastre este strâns legat de modul în care știe să cultive și să promoveze resursele umane. Oamenii motivați și dedicați garantează dezvoltarea EASY CREDIT. Prezența printre cei mai buni angajatori ai anului este cea mai bună dovadă că investim într-o companie de valoare!

Managementul conceput nu se oprește la succesele și realizările actuale, dar continuă dezvoltarea evolutivă a acestuia.

Compania Easy Credit este una din lideri pe piața organizațiilor de creditare nebancară din Republica Moldova, conform datelor Comisiei Naționale a Pieței Financiare, fapt ce se datorează încrederii clienților noștri și a unei munci asidue a echipei.

Dacă ar fi să facem o retrospectivă completă, a activităţii Easy Credit din Republica Moldova în ansamblu, pe parcursul anilor, de la înființarea din 12.10.2005 pînă-n prezent, atunci am putea să scriem un adevărat roman, cu peste o sută de volume, pentru a cuprinde şi reda întreaga desfăşurare a evenimentelor, cu o notă de mare valoare artistică, în sprijinul tuturor oamenilor care s-au adresat după ajutor și a celor angajați care l-au acordat prin implicare fizică și totodată spirituală în tot ceea ce fac.

Câteva dintre motivele pentru care Easy Credit a fost selectat drept unul dintre cei mai buni angajatori:

  • Conform numărului de angajați pe parcursul ultimilor ani, este într-o ascensiune continuă fapt care denotă prosperitatea Companiei (vezi, aici Evoluția_Easy_Credit).
  • Proiecte sociale susținute financiar în exclusivitate de Easy Credit, inclusiv EASY CREDIT SCHOLARSHIP 2018-2020. Astfel, tinerii cu program de studiu cu frecvență la zi al Facultății de Drept – USM, Facultății Finanțe, Facultății Economie Generală și Drept – ASEM beneficiază anual de una dintre cele 4 burse (câte două pentru fiecare instituție) a câte 40 000 lei, pentru a susține și a stimula activitatea academică a studenților facultăților cu profil juridic și financiar, pentru ca ei să se concentreze asupra studiilor și performanței academice. Bursa de merit EASY CREDIT SCHOLARSHIP a fost instituită anual, începând cu anul 2018.
  • Investește semnificativ în programul său de recrutare și este implicată activ într-o serie de inițiative și evenimente dedicate studenților, inclusiv găzduirea pe perioada stagiilor de practică profesională.
  • Este un START foarte bun pentru o carieră profesională de succes pentru studenții care efectuază studiile cu frecvență redusă sau absolvenți, de asemenea, în cadrul companiei activează cei mai buni profesioniști din domeniul său professional de la care este oportun de a învăța multe informații prețioase și experiențe pozitive.
  • Easy Credit – 1-ul loc în 2018 în Categoria Companiilor Mari și Medii din Topul celor 10 cele mai bune companii pentru care să lucrezi: ocupat în baza Studiul-ui anual „Cele mai bune companii pentru care sa lucrezi” realizat în Republica Moldova de compania de consultanță și training AXA Management Consulting.
  • În activitatea sa, OCN Easy Credit SRL, se conduce după principiul:

Legalității,
Transparenței,
Flexibilității,
Onestității,
Libertății decizionale,
Individualizării,
Rapidității.

  • Este liberă de birocratizări și își organizează activitatea sa pentru a fi cât mai aproape, confortabil și util tuturor cetățenilor Republicii Moldova, precum și a nerezidenților, ce-și aduc aportul la dezvoltarea și creșterea economică a Republicii Moldova.
  • Active, peste 900 milioane MDL.
  • Primii din RM care acordă Clienților Fideli un produs nou — Golden Card cu care pot beneficia pentru recunoștința noastră de o serie de facilități plăcute.
  • Mari contribuabili ai Republicii Moldova pentru anii: 2015, 2016, 2017, 2019, 2020.
  • Operator de date cu caracter personal al clienților și angajaților, cu numărul 0000446, 0000446-001, 0000446-002.
  • Peste 1 300 de Parteneri pe întreg teritoriul RM.
  • Pe parcursul ultimilor 2 ani, au fost deschise mai multe Oficii noi Easy Credit atât în Chișinău, cât și în alte raioane din Republica Moldova.
  • În prezent, rețeaua națională Easy Credit numără 23 de unități: 8 oficii și 15 reprezentanțe deschise în toată țara!

Beneficii şi dezvoltarea carierei:  tichete de masă pentru toți angajații, team building, credite acordate lucrătorilor cu condiții preferențiale, bilete de odihnă la sanatoriu, telefonie corporativă, cafea, ore de muncă flexibile, instruire internă şi online, servicii de planificare a carierei interne, consiliere, programe de leadership și mentoring, șanse egale pentru o carieră profesională, una din cele mai renumite companii de creditare nebancară din RM care se bucură de o reputație bună, conducători etici și onești, atmosferă productivă de lucru!



Национальная комиссия по финансовому рынку

мун. Кишинэу, бул. Штефана чел Маре 77, www.cnpf.md

   Жалобы могут быть поданы: по электронной почте (в соответствии с правилами об электронной форме - с применением электронной подписи) по адресу office@cnpf.md
или через почтовые отделения: в центральном офисе НКФР, в почтовый ящик, расположенный у входа в центральный офис учреждения (мун. Кишинэу, бул. Штефана чел Маре 77).
Телефон потребителя - 022 85 95 95 - тариф на вызов по данному номеру будет рассматриваться как обычный тарифный вызов в соответствии с сетью и типом абонемента инициатора.