Un nou format de oficiu pentru clienții eCredit din mun. Soroca – eCredit

Un nou format de oficiu pentru clienții eCredit din mun. Soroca


OCN Easy Credit SRL inaugurează un nou format de oficiu pentru clienții săi din mun. Soroca. Noul oficiu este de același tip ca și cele deschise în teritoriu pe parcursul anilor 2020 – 2022. Spațiul a fost gîndit pornind de la opiniile oferite de clienți și cuprinde multiple îmbunătățiri în privința serviciilor oferite clienților.

Printre îmbunătățirile cele mai importante se numără consultanța personalizată oferită Clienților, cît și deschiderea unei casierii în incinta oficiului. La casierie Clienții pot primi banii imediat după semnarea contractului de credit sau după caz pot achita ratele la împrumuturile contractate anterior. Ratele atît la împrumuturile contractate pentru procurarea bunurilor în credit, cît și la împrumuturile acordate în bani, pot fi achitate în cadrul oficiului din SOROCA.

Inițiativa transformării oficiului a început la începutul anului 2022, ca parte integrantă a strategiei Easy Credit de a oferi soluții personalizate, care să le ușureze clienților viața și să faciliteze interacțiunea cu compania.

Vă așteptăm pe adresa :
mun.Soroca, str. Ștefan cel Mare 5a (lîngă primărie). mob. / viber 079705457.
Program de luni pînă vineri de la 9.00 pînă la 17.00 (pauză 13-14). Sîmbătă și duminică zi liberă



Comisia Națională a Pieței Financiare

mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77, www.cnpf.md

Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa [email protected]
sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).
Telefonul consumatorului - 022 85 95 95 - tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.