Consultant Casier ORHEI – eCredit

Consultant Casier ORHEI

Dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum aveți această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.

Ești o persoană responsabilă, disciplinată și onestă, aplică CV-ul cu poză la: hr@easycredit.md cu specificarea „Consultant Casier ORHEI” sau apelează 0-7845-1111.

Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Salariu atractiv și prime
• Tichete de masă pe Card Electronic 45 mdl/1 zi lucrătoare
• Regim de lucru: 5 zile/7 zile
• Luni – Vineri: 09.00-18.00
• Loc de muncă în oficiu modern
• Alte facilități

Scopul postului:
Consultarea clienților pentru alegerea produsului creditar dorit și încheierea contractelor de împrumut

Sediu: or. Orhei

Cerințe de calificare:
• Fără experiență de muncă
• Studii superioare
• Cunoașterea limbii române, limbii ruse
• Cunoașterea Microsoft Office
• Abilităţi excelente de comunicare, scriere
• Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orientarea spre rezultat
• Exprimare coerentă și corectă
• Onestitate și loialitate
• Capacitate bună de învățare
• Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
• Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
• Disciplină

Responsabilități:
• Prelucrarea cererilor de creditare
• Colectarea informației necesare de la clienți și introducererea în baza de date
• Verificarea documentelor prezentate de clienți
• Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei finale
• Oferirea clienților informației despre serviciile și produsele companiei

• Recepționarea sau eliberarea numerarului
• Ținerea actelor de strictă evidență:
– zilnic, completarea corectă a registrului mașinii de casă și control (MCC)
– întocmirea raportului săptăminal care include: intrările, ieșirile beneficiarului
– prezentarea lunară a documentelor de strictă evidență (banda rulantă a aparatului de casă și control (MCC), registrul aparatului de casă și control)

 

ÎNCĂRCAȚI CV-UL sau COMPLETAȚI CV-UL ONLINE

 
• Organizația de Creditare Nebancară „Easy Credit” S.R.L. este o societate comercială înființată la 12 octombrie 2005 ca rezultat al unei investiții străine directe în Republica Moldova
• Vasta experiență internațională a asociaților companiei, precum și managementul calificat au dus la progresul constant al companiei, ajungând să fie una din cele mai mari și renumite organizații de creditare nebancară în Republica Moldova
•  Inspectoratul Fiscal Principal de Stat, a inclus OCN Easy Credit SRL, în lista agenților economici – Mari Contribuabili ai Republicii Moldova pentru anii 2015, 2016, 2017, 2019, 2020.
• Easy Credit – 1-ul loc în 2018 și 3-lea loc în 2019 în Categoria Companiilor Mari și Medii din Topul celor 10 cele mai bune companii pentru care să lucrezi: ocupat în baza Studiul-ui anual „Cele mai bune companii pentru care sa lucrezi” realizat în Republica Moldova de compania de consultanță și training AXA Management Consulting
• OCN Easy Credit S.R.L. este operator de date cu caracter personal, cu numărul 0000446, 0000446-001, 0000446-002
• Conform datelor Comisiei Naționale a Pieței Financiare, OCN Easy Credit S.R.L., este lider pe piața organizațiilor de creditare nebancară din Republica Moldova, fapt ce se datorează încrederii Clienților noștri și a unei munci asidue a Echipei


Comisia Națională a Pieței Financiare

mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77, www.cnpf.md

Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa office@cnpf.md
sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).
Telefonul consumatorului - 022 85 95 95 - tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.