Ei sunt „Ultimii de așa fel”. Descoperă povestea oamenilor în ediție limitată – eCredit

Ei sunt „Ultimii de așa fel”. Descoperă povestea oamenilor în ediție limitată


Spot în care nu-și promovează serviciile. Exact așa a hotărât să atragă atenția asupra unei cauze sociale importante brandul de creditare Easy Credit.

Câteva săptămâni în urmă, Chișinăul a fost împânzit de zeci de afișe cu sloganul „Ultimii de așa fel”, iar acum câteva zile, pe Internet și la TV s-a dezlegat misterul, printr-un spot video semnat de compania Easy Credit.

Cine sunt „Ultimii de așa fel”?

Nimic despre împrumuturi și bani. Protagoniștii spotului sunt oamenii în vârstă. În așa fel, brandul și-a dorit să atragă atenția tinerilor asupra celor pe care deseori îi neglijăm – cei care au trecut de tinerețe, dar sunt încă adolescenți în suflet, adică părinții și bunicii noștri. Cei care ne sunt mereu alături și nu cer nimic în schimb. Cei care au fost părtașii primelor progrese ale secolului. Cei care au pus bazele experimentelor științifice și ne-au construit viitorul pe care noi îl trăim astăzi.

Spotul-manifest cu durata de doar 1 minut ne aduce aminte, într-un mod modern și elegant, că generația baby-boomerilor a știut să construiască ceea ce noi nu prea știm să apreciem. Avem multe de învățat de la ei. Ei și-au savurat vremurile și sunt, de-a dreptul, oameni în ediție limitată. Ultimii de așa fel.

Anume din acest motiv ar trebui să le acordăm mai multă atenție, grijă și dragoste.

“Spotul „Ultimii de așa fel” reprezintă o parte din marile schimbări din interiorul companiei noastre. Recunoaștem că demult ne-am dorit să inițiem un dialog cu clienții noștri și locuitorii Moldovei, în general. Am tot căutat modele potrivite de comunicare și se pare că acum am găsit formula ideală. Noi ne dorim să vorbim, de fapt, despre lucruri importante, care ne îngrijorează la moment.

În fiecare zi, în lume se întâmplă ceva nou și Internetul abundă  de titluri de știri. Toate acestea ne sustrag atenția, țipă la noi de pe paginile web: începând cu tot felul de conflicte politice – și încheind cu scandaluri din presa de can-can. Ceea ce ne dorim noi este să atragem atenția asupra unei situații pe care e în puterea noastre să o schimbăm.

Trăindu-ne viața cu nasurile în gadgeturi și telefoane, noi ne facem că nu observăm și deseori pur și simplu uităm de respectul pe care îl merită oamenii vârstinici din jurul nostru. În schimb, noi îi ignorăm și îi considerăm „expirați” pentru vremurile noastre.

Prin acest spot, ne-am dorit să reamintim tinerilor că părinții, bunicii sau chiar străbunicii noștri au fost martorii a numeroase evenimente importante, pe care le-au trăit cu atâta sinceritate. Ei au știut să se bucure de lucruri mici și să realizeze schimbări mărețe. Acum, când ne amintim povestirile oamenilor vârstnici despre tinerețea lor, înțelegem că ei știau să treacă peste încercările vieții cu propriile puteri, pe când noi căutăm soluții electronice. Sinceritatea și inventivitatea lor e molipsitoare. De aceea, e atât de important să le acordăm atenție, să-i respectăm și să avem grijă de ei.

Prin această campanie, ne dorim să transmitem un mesaj simplu, dar important: părinții și bunicii noștri sunt oameni interesanți! Trebuie doar să învățăm să-i ascultăm. Așa, îi vom face pe ei mai fericiți și, în același timp, ne vom redescoperi pe noi înșine!” – Victor Gamarț, Director General Easy Credit.

E în puterea fiecăruia din noi să fim mai responsabili. Și nu e nevoie de un extraefort pentru aceasta: doar să fim mai atenți și mai respectuoși cu cei care sunt mereu tineri la suflet. De cele mai multe ori, ei nu cer prea multe: puțină atenție și câteva minute din timpul nostru prețios. Nu uitați: acești oameni sunt în ediție limitată și merită apreciați fiecare clipă. Ei sunt ultimii de așa fel.

Prin această inițiativă socială, ne-am dorit să reamintim tinerilor să-și sune și viziteze mai des părinții, bunicii, străbunicii. Ei sunt oameni interesanți. Întrebați-i despre viața lor. Ei adoră să-și povestească viața. Ascultați-i și vă asigurăm că veți rămâne surprinși. Nu uitați că povestea lor e și parte din povestea noastră. Poveste pe care noi, tinerii de astăzi, trebuie s-o ducem mai departe.

https://www.facebook.com/easy.credit.md/

https://www.instagram.com/easy.credit.md/



Comisia Națională a Pieței Financiare

mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77, www.cnpf.md

Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa [email protected]
sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).
Telefonul consumatorului - 022 85 95 95 - tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.