Casier – eCredit

Casier

Dorești să obții o experiență profesională de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.

Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Regim de lucru: 2 săptămâni 5 zile / 7 zile și 2 săptămâni 6 zile / 7 zile, lunar
• Luni — Vineri: 09.00-18.00, inclusiv 2 Sâmbete lunar
• Salariu atractiv și prime lunare, anuale
• Tichete de masă pe Card Electronic 45 mdl/ 1 zi lucrătoare
• Posibilitate de avansare
• Oficiu modern
• Uniformă de serviciu
• Alte facilități

Scopul: Gestioarea numerarului filialei companiei

Cerințe:
• Studii medii cu profil financiar
• Cunoaşterea limbii române și limbii ruse
• Utilizator al MS Excel
• Cunoștințe generale în domeniul legislaţiei fiscale, contabilitate
• Persoană responsabilă, atentă la detalii, cu experiență în gestiunea numerarului.
 
Responsabilități:
• Recepționarea sau eliberarea numerarului
• Numărarea banilor încasați
• Menținerea stocurilor și necesarul de monetar de rezervă
• Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru
• Rezervarea necesarul monetar pentru următoarea zi de muncă cu bancnote de diferite valori nominale, de exemplu: suma stabilită ca necesară pentru buna funcționare, conform necesităților filialei (sold la final de zi)
• Predarea banilor încasatorului
• Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare
• Incacasarea terminalului de plată cash-in din cadrul oficiului companiei
• Ținerea actelor de strictă evidență:
– zilnic, completarea corectă a registrului mașinii de casă și control (MCC)
– întocmirea raportului zilnic în Excel care include: intrările, ieșirile numerarului
– prezentarea lunară a documentelor de strictă evidență (banda rulantă a aparatului de casă și control (MCC), registrul aparatului de casă și control)
 
Ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul la: hr@easycredit.md cu specificarea „CASIER” sau apelează: 0-7845-1111

• Organizația de Creditare Nebancară „Easy Credit” S.R.L. este o societate comercială înființată la 12 octombrie 2005 ca rezultat al unei investiții străine directe în Republica Moldova
• Vasta experiență internațională a asociaților companiei, precum și managementul calificat au dus la progresul constant al companiei, ajungând să fie una din cele mai mari și renumite organizații de creditare nebancară în Republica Moldova
•  Inspectoratul Fiscal Principal de Stat, a inclus OCN Easy Credit SRL, în lista agenților economici – Mari Contribuabili ai Republicii Moldova pentru anii 2015, 2016, 2017, 2019, 2020.
• Easy Credit – 1-ul loc în Categoria Companiilor Mari și Medii din Topul celor 10 cele mai bune companii pentru care să lucrezi în 2018: ocupat în baza Studiul-ui anual „Cele mai bune companii pentru care sa lucrezi” la cea de-a X-a ediție și realizat în Republica Moldova de compania de consultanță și training AXA Management Consulting
• OCN Easy Credit S.R.L. este operator de date cu caracter personal, cu numărul 0000446, 0000446-001, 0000446-002
• Conform datelor Comisiei Naționale a Pieței Financiare, OCN Easy Credit S.R.L., este lider pe piața organizațiilor de creditare nebancară din Republica Moldova, fapt ce se datorează încrederii Clienților noștri și a unei munci asidue a Echipei

ÎNCĂRCAȚI CV-UL sau COMPLETAȚI CV-UL ONLINE



Comisia Națională a Pieței Financiare

mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77, www.cnpf.md

Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa office@cnpf.md
sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).
Telefonul consumatorului - 022 85 95 95 - tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.