Casier
Dorești să obții o experiență profesională de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.
Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Regim de lucru: 2 săptămâni 5 zile / 7 zile și 2 săptămâni 6 zile / 7 zile, lunar
• Luni — Vineri: 09.00-18.00, inclusiv 2 Sâmbete lunar
• Salariu atractiv și prime lunare, anuale
• Tichete de masă pe Card Electronic 45 mdl/ 1 zi lucrătoare
• Posibilitate de avansare
• Oficiu modern
• Uniformă de serviciu
• Alte facilități
Cerințe:
• Studii medii cu profil financiar
• Cunoaşterea limbii române și limbii ruse
• Utilizator al MS Excel
• Cunoștințe generale în domeniul legislaţiei fiscale, contabilitate
• Persoană responsabilă, atentă la detalii, cu experiență în gestiunea numerarului.
Responsabilități:
• Recepționarea sau eliberarea numerarului
• Numărarea banilor încasați
• Menținerea stocurilor și necesarul de monetar de rezervă
• Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru
• Rezervarea necesarul monetar pentru următoarea zi de muncă cu bancnote de diferite valori nominale, de exemplu: suma stabilită ca necesară pentru buna funcționare, conform necesităților filialei (sold la final de zi)
• Predarea banilor încasatorului
• Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare
• Incacasarea terminalului de plată cash-in din cadrul oficiului companiei
• Ținerea actelor de strictă evidență:
– zilnic, completarea corectă a registrului mașinii de casă și control (MCC)
– întocmirea raportului zilnic în Excel care include: intrările, ieșirile numerarului
– prezentarea lunară a documentelor de strictă evidență (banda rulantă a aparatului de casă și control (MCC), registrul aparatului de casă și control)
Ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul la: hr@easycredit.md cu specificarea „CASIER” sau apelează: 0-7845-1111