Expert Coordonator în Secția Prevenire Litigii (Call Center)
![]() | ![]() |
Dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.
Ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu poză la: [email protected] cu specificarea „Expert Coordonator în Secția Prevenire Litigii (Call Center)” sau apelează 0-7845-1111.
Oferim:
- Pachet social 100% conform CM RM
- Salariu atractiv și prime
- Tichete de masă pe Card Electronic 45 mdl/ 1 zi lucrătoare
- Loc de muncă în oficiu modern din centrul capitalei- str. Tighina, 49/4
- Regim de lucru: 5 zile / 7 zile și 6 zile / 7 zile
- Luni – Vineri: 09.00-18.00 (2 sâmbete lunar, sunt zile de lucru)
- Alte facilități
Cerințe de calificare:
- Fără experiență de muncă
- Cunoașterea limbii române, limbii ruse
- Cunoașterea Microsoft Office
- Abilităţi excelente de comunicare, scriere
- Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
- Exprimare coerentă și corectă
- Onestitate și loialitate
- Capacitate bună de învățare
- Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
- Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
- Disciplină
Domenii de activitate:
Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei cu oferirea unei consultanțe calificate
Evidența și monitorizarea clienților companiei care se află în întârziere
ÎNCĂRCAȚI CV-UL sau COMPLETAȚI CV-UL ONLINE