Specialist în cadrul secţiei carduri bancare
Ai o experiență de muncă de succes și dorești să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă.
Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.
Ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu o poză la: hr@easycredit.md cu specificarea „Specialist în cadrul secţiei carduri bancare” sau apelează: 078451111.
Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Salariu atractiv și prime
• Tichete de masă pe Card Electronic 45 mdl/ 1 zi lucrătoare
• Loc de muncă în oficiu modern
• Oportunitatea de a lucra în una dintre cele mai mari Companii de creditare nebancară din Moldova și pentru un brand moldovenesc de top
• Ocazia de a face parte dintr-o echipă tânără
• Pregătire și perfecționare profesională
• Oportunități de dezvoltare a carierei
• Ești o persoană deschisă, sociabilă și comunicativă?
• Te caracterizează perseverența și orientarea spre rezultate?
• Îți propui să lucrezi într-un domeniu provocator, având posibilitatea de a acumula noi informații?
Atunci ești persoana pe care o căutam. În plus, ne-ar plăcea să ai:
• Spirit de echipă, buna relaționare și gestionare a conflictelor
• Cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional
• Experiența în activități de Call Center, acordarea Card-lor bancare sau în instituții financiar-bancare sau creditare prezintă un avantaj
• Cunoașterea Microsoft Office
• Abilități de organizare a activității aferente cardurilor bancare
Scopul postului: Fidelizarea clienților companiei
Amplasarea: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 128
Responsabilități:
• Elaborarea, implementarea, coordonarea, dezvoltarea unui proiect nou de acordare al Cardurilor bancare de CREDIT
• Experienţa de activitate bancară minim 1 an, inclusiv a cardurilor bancare
• Distribuirea cardurilor
• Gestiunea cardurilor transmise de subdiviziuni
• Rezolvare cereri, solicitări
• Raportarea activității desfășurate
• Asistența subdiviziunilor
• Apelarea clienților și acționarea în concordanță cu solicitările acestora
• Deservirea cu promptitudine și profesionalism fiecare client
• Monitorizarea tranzacțiilor cu cardurile bancare și administrarea relației cu clienții deținători de carduri atât la telefon, cât și pe e-mail
• Blochezi/deblochezi instrumentele de plată conform responsabilităților
• Asiguri suport telefonic în ceea ce privește produsele de credit deținute de clienții companiei, comunicându-le informațiile specifice produsului deținut (valoare, rata credit, data expirare credit, etc)
• Corodonarea livrării către Client a Cardului bancar
• Analizarea feedback-lor clienților pentru a ne ajuta sa îmbunătățim calitatea serviciilor oferite