Specialist în cadrul secţiei carduri bancare

Ai o experiență de muncă de succes și dorești să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă.
Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.

Ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu o poză la: hr@easycredit.md    cu specificarea „Specialist în cadrul secţiei carduri bancare” sau apelează: 078451111.

Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Salariu atractiv și prime
• Tichete de masă pe Card Electronic 45 mdl/ 1 zi lucrătoare
• Loc de muncă în oficiu modern
• Oportunitatea de a lucra în una dintre cele mai mari Companii de creditare nebancară din Moldova și pentru un brand moldovenesc de top
• Ocazia de a face parte dintr-o echipă tânără
• Pregătire și perfecționare profesională
• Oportunități de dezvoltare a carierei
• Ești o persoană deschisă, sociabilă și comunicativă?
• Te caracterizează perseverența și orientarea spre rezultate?
• Îți propui să lucrezi într-un domeniu provocator, având posibilitatea de a acumula noi informații?

Atunci ești persoana pe care o căutam. În plus, ne-ar plăcea să ai:
• Spirit de echipă, buna relaționare și gestionare a conflictelor
• Cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional
• Experiența în activități de Call Center, acordarea Card-lor bancare sau în instituții financiar-bancare sau creditare prezintă un avantaj
• Cunoașterea Microsoft Office
• Abilități de organizare a activității aferente cardurilor bancare

Scopul postului: Fidelizarea clienților companiei
Amplasarea: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 128

Responsabilități:
• Elaborarea, implementarea, coordonarea, dezvoltarea unui proiect nou de acordare al Cardurilor bancare de CREDIT
• Experienţa de activitate bancară minim 1 an, inclusiv a cardurilor bancare
• Distribuirea cardurilor
• Gestiunea cardurilor transmise de subdiviziuni
• Rezolvare cereri, solicitări
• Raportarea activității desfășurate
• Asistența subdiviziunilor
• Apelarea clienților și acționarea în concordanță cu solicitările acestora
• Deservirea cu promptitudine și profesionalism fiecare client
• Monitorizarea tranzacțiilor cu cardurile bancare și administrarea relației cu clienții deținători de carduri atât la telefon, cât și pe e-mail
• Blochezi/deblochezi instrumentele de plată conform responsabilităților
• Asiguri suport telefonic în ceea ce privește produsele de credit deținute de clienții companiei, comunicându-le informațiile specifice produsului deținut (valoare, rata credit, data expirare credit, etc)
• Corodonarea livrării către Client a Cardului bancar
• Analizarea feedback-lor clienților pentru a ne ajuta sa îmbunătățim calitatea serviciilor oferite

• Organizația de Creditare Nebancară „Easy Credit” S.R.L. este o societate comercială înființată la 12 octombrie 2005 ca rezultat al unei investiții străine, directe în Republica Moldova.
• Vasta experiență internațională a asociaților companiei, precum și managementul calificat au dus la progresul constant al companiei, ajungînd să fie una din cele mai mari și renumite organizații de microfinanțare în Republica Moldova.
• Prin Ordinul nr. 637 din 23.11.2018 al Inspectoratului Fiscal Principal de Stat, Easy Credit a fost inclusă în continuare, în lista agenților economici – mari contribuabili ai Republicii Moldova acum și pentru anii 2019-2020.
• Easy Credit – 1-ul loc în Categoria Companiilor Mari și Medii din Topul celor 10 cele mai bune companii pentru care să lucrezi în 2018: ocupat în baza Studiul-ui anual „Cele mai bune companii pentru care sa lucrezi” la cea de-a X-a ediție și realizat în Republica Moldova de compania de consultanță și training AXA Management Consulting.
• OCN Easy Credit S.R.L. este operator de date cu caracter personal, cu numărul 0000446, 0000446-001, 0000446-002.
• Conform datelor Comisiei Naționale a Pieței Financiare, OCN Easy Credit S.R.L., este lider pe piața organizațiilor de microfinanțare din Republica Moldova, fapt ce se datorează încrederii Clienților noștri și a unei munci asidue a Echipei.

ÎNCĂRCAȚI CV-UL sau COMPLETAȚI CV-UL ONLINE



Comisia Națională a Pieței Financiare

mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77, www.cnpf.md

Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa office@cnpf.md
sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).
Telefonul consumatorului - 022 85 95 95 - tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.